2014. július 1., kedd

Szereplők

Ezt egy kis ismertetőnek szánom,hogy jobban megismerjétek a szereplőket!:D


Iga Wysocka

















Név : Miranda Dale
Becenév : Mira
Kor : 18 év
Érdeklődési kör : Luke,rajzolás
Családi állapot : Kapcsolatban
Jellemzője : Vöröses-barna haj
Bemutatkozás : Utálom,hogyha egyesek beleszólnak az életembe.Hallo!Ez az én életem és egyeseknek semmi közük hozzá!Általába az eszemre hallgatok,mégis egyesek véleménye miatt megváltozom.Sokszor félreértek dolgokat,minden apró dolog miatt hamar felszalad a mérce.Legtöbbször a jó,kedves,aranyos kislányt játszom,de néha azért kibújik belőlem a rossz,dögös,merész csaj.Nem vagyok kitűnő tanuló,de nem is vagyok rossz.4,83 lett az átlagom!!!:D Még a bölcsibe visszamarasztaltak,mivel volt egy kis problémám a beszéddel,így kicsivel később kezdtem meg a sulit.Szerencsére,a betegségem gyógyítható volt,így ma már úgy beszélek,mint a többi ember.




Danielle Campbell














Név : Christina Meyer
Becenév : Tina
Kor : 18 év
Érdeklődési kör : Jeremy,Trónok Harca,rajzolás,olvasás
Családi állapot : Kapcsolatban
Jellemzője : Kék szemek
Bemutatkozás : Imádom,amikor középponban vagyok!Egyesek ezt feltűnési mániának nevezik,pedig nem az.Egyszerűen csak szeretem,ha velem foglalkoznak,így sokkal murisabb az életem is.Imádom Jeremy-t,semmi pénzért nem hagynám ott.Ő az álmaim pasija,aki néha félt,néha bunkózik,néha gyengéd,néha pedig bivalyerős.Mindezek mellett kitűnő tanuló vagyok,a tanárok mégsem szimpatizálnak engem.Chh.Agyatlan majmok.

Cedric Bratzke














Név : Luke Davis
Becenév : -----------
Kor : 20 év
Érdeklődési kör : Mira,rajzolás,vezetés,haverok,buli
Családi állapot : Kapcsolatban
Jellemzője : Kék szemek,sötét hajszín
Bemutatkozás : Általánosban is nagyarcnak számítottam,de mit ad Isten,gimiben is az voltam.Ott találkoztam Mirával,amikor kilencedikes volt.Mikor az utolsó évemet nyomtam le a gimiben,akkor jöttem össze vele és akkor vertem be az osztálytársa fejét.Az ok mindössze annyi volt,hogy nem bírt leszállni az ÉN barátnőmről.Mostmár kikerültem a gimiből,van jogsim és mostmár jön az egyetem.Az életcélom,hogy elvégezzem a nyelvosztályt,hogy elmehessek más országokba.Ez még változhat,de egy cél nem fog soha.Mégpedig az,hogy bármilyen áron,de feleségül fogom venni Mirát.

David Rodriguez














Név : Jeremy Smith
Becenév : -------------
Érdeklődési kör : Tina,bulizás,rajzolás
Kor : 20 év
Családi állapot : Kapcsolatban
Jellemzője : világos hajszín,sötét szemek
Bemutatkozás : Mindig is a fejem után mentem és ezek után is menni fogok.Nem érdekel semmi és senki,megvan a saját életem és a saját döntéseim.Csak három biztos támaszpontom van.A barátnőm,aki mindig segített,ha sz*rban voltam.A legjobb haverom,Luke,aki kipártolt örökké.És az ő barátnője,Mira,aki midig segített,amikor Tiná-val összebalhézunk.Ők az én családom,rajtuk kívűl senki nem számít.

Logan Lerman














Név : Logan Davis
Becenév : ---------
Érdeklődési kör : csajok,Mira
Kor : 19
Családi állapot : Egyedülálló
Jellemzője : Világoskék szemek,sötét hajszín
Bemutatkozás : Már az oviban olvadoztak értem a csajok.Totál megértem őket,hiszen nagyon jól nézek ki.Sokszor nem is tudom,hogy lehet valaki ennyire szívdöglesztően jó pasi.Mindenkit megtudok hódítani,akár tetszik az illetőnek,akár nem.Még csak Miranda és Christina tud ellenállni nekem,de ez rövid időn belül változni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése