2014. július 4., péntek

8.Rész




-Indulnunk kell.-szólt.
-Oké.-kászálódtam ki az ágyamból.
Bemásztam a fürdőszobámba és a rakoncátlan hajszálaimat rendbe tettem.Felakartam rakni egy kis szempillafestéket,de sehol sem találtam meg a sajátomat.Se a szemceruzám.Hol a francba vannak?!
Ezekkel nem törődtem,inkább elkunyiztam anyu szempillafestékét és szemceruzáját.Alapozót nem rakhattam,mert a bőrünk színe nagyon nem talál.Míg nekem hullafehér bőröm van,anyunak szépen lebarnított.
Szóval,pattanásos fejjel mehetek bepótolni a tegnap elmaradt meglepetésem.Hurrá.
Durcisan mentem vissza Luke-hoz és még bosszankodtam egy sort.Ahoz képest,hogy nyár van,eléggé borús és hideg volt,ezért megkerestem a kabátomat.A szürke szerelésemhez egy fekete cipőt és szürke kabátot választottam.Pörfikt.
-Mehetünk?-kérdezte Luke.
-Aham.
Ő kiment és begyújtotta a motort,míg én bezártam az ajtót és dobtam anyunak egy sms-t.
Bepattantam Luke mellé az anyósülésre és elindultunk.Én a tájat bámultam totál lehengerlően (utálom,ha rossz idő van),mikor megállította a motort.
-Mi a baj?-kérdeztem.
-Hát..A meglepetés,az meglepetés.-vett el egy fekete sálat és a szememre rakta.
-Ne máár.-nyafogtam.
-De már.
Még buftiztam egy sort,mire Luke halkan elnevette magát.Ismét beindította a motort és végre elindultunk.




**
Úgy egy fél óra múlva megálltunk.Ő kiszállt a kocsiból,én meg (mivel nem láttam semmit) elkezdtem keresni azt a kicsi pöcököt,hogy kitudjam nyitni az ajtót.
-Hol a francba van már?-morogtam az orrom alatt.
Mikor az ujjam beleakadt,végre sikerült kinyitnom azt a hűlye ajtót.Tina,Jeremy és Luke érdekfeszitő dolgokról dumáltak.
-Hé!-hallottam meg Tinát.Én erre egy kicsit megijedtem,és hátrálni kezdtem,de valamiben megbotlottam és eltaknyoltam.
Tina akkorát röhögött,hogy az ország másik felében is lehetett hallani,én meg próbáltam felkászálódni.Végül nagy nehezen de felálltam.
-Mira!Ülj vissza!-szólt rám Jeremy.
-Ha megmondjátok,hogy hol a francban van a kocsi,akkor szivesen visszaülök.-dünnyögtem,mire Luke nevetve megfogta a kezem és beültetett a kocsiba.
Pár perc múlva ismét elindultunk és valami hűlye útra tévethettünk,mert legalább ötször vertem be a fejem.
Persze Luke ezerrel röhögött rajtam,ami engem rohadtul idegesitett,de megpróbáltam nem nagyon foglalkozni.
-Nyugi,mindjárt ott vagyunk!-próbált megnyugtatni.
-És az a mindjárt mikor lesz?-dünnyögtem.
-Mindjárt.
-Ahj!
Luke természetesen végigröhögte az utat,ami engem még jobban idegesitett.
És pár perc múlva egy oriásit fékezett,amitől lefejeltem az ajtót.
-Áú!-nyögtem fel fájdalmamba.
-Jól vagy?-kérdezte némi aggódalommal a hangjában,de ettől eltekintve még röhögött.
-Voltam jobban is.-nyöszörögtem,mire nyomott egy puszit az arcomra és kiszállt a kocsiból.Szerncsére most nekem is kinyitotta az ajtót,igy nem kellett tökölődnöm vele.
-És hol vagyunk?-kérdeztem,mire hátulról megölelt,a hasamra rakta a kezét és az állát a vállamra rakta.
-Csak gyere.-fogta meg a kezem,én meg "vakon" követtem.
Mentünk pár métert,mikor megállt,elengedte a kezem és levette a fekete sálat a szememről.
Abban a pillanatban megpillantottam egy csodálatos erdőt,mellette pedig egy nagy faházat.
-Ez csodaszép.-suttogtam.
-Tetszik?-hajolt hátulról a nyakamhoz és elkezdte puszikkal ellepni.
-Nagyon!-újjongtam.
-Na,milyen?-sétált mellénk  Tina és Jeremy kézenfogva.
-Köszönöm.-mondtam meghatottan.Tina és Jeremy mosolyogva kémleltek.-De itt mit fogunk csinálni?-kérdeztem zavartan.
-Egy hétig itt alszunk.-sóhajtotta Tina.
-Komoly?-tátottam el a szám.
-Igen.Nektek külön szobátok van.-biccentett Jeremy-Nektek külön szobátok van.És hangszigetelt.Szóval csak nyugodtan.-röhögött.
-Hahaha.Ez jó volt.-szóltam rá enyhe éllel.
-Tudom.-biccentett,és átkarolta Tina vállát,majd nyomott egy puszit a lány homlokára.Tina erre beindult és vad nyelvtáncba kezdtek.
-Mond,hogy az ő szobájuk is hangszigetelt...-sóhajtotta Luke,mivel eléggé durván ment a csókcsata.
A házba érve majdnem lehidaltam.Csodálatosan be volt rendezve,minden bútor barna volt,igy passzolt a falhoz.Egészen otthonos kis kecó volt,van egy olyan érzésem,hogy istenien fog telni.
Tináék bevonultak a szobájukba és rögtön be is csapták az ajtót.
-Húha.-néztem utánuk,mire Luke halkan felnevetett.
Még körbenéztem a házban és csodálgattam pár percig.A hatalmas ablakon bámultam a tájat,mikor Luke hátulról megölelt.
-Ez a legelegjobb szülinapom.-suttogtam,ő meg a nyakamat kezdte el szivni.
-Még jobbá tehetjük...-suttogta pimaszul.
-Majd később.-vigyorogtam és bekartam menni a szobámba,de elkapta a kezem és megpörgetett.Szószerint.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése