2014. július 3., csütörtök

7.Rész

Heyho.:3 Az előző rész kicsit elcsépeltem,de azért remélem tetszett Ezt-azt részt tanévtől írom ezért nem lesz helyes de igyekszem. Ebben van egy kis felnőtt tartalom,szóval csak saját felelősségre.:D Jó olvasást. 
Xx.Writer ●0●

Luke-kal szerencsére hamar átbeszéltük a dolgokat és minden megoldódott. Bár még nagyon fáj a hasam es a karom,mégis próbálom nem mutatni a fájdalmat.
-Hé. -Jöttek le a lépcsőn Tináék.
-Hm?
-Jöhet a nagy meglepi-vigyorgott Jeremy és közben Tinát ölelte át.
-Ettől tartottam.-sóhajtottam.
-Oké.Indulhatunk.-sipákolt Tina.
-Mi?Hova?
-A meglepetéshez.
-Oké.Csak átköltözött.-céloztam a felsőmre,amit Logan szakított szét.
Abban a percben megszólalt Tina telefonja.Félrevonult és kiborultan tért vissza.
-Sajnos csak holnap tudunk menni.
-Miért?-kérdezte Jeremy.
-Majd elmondom.Megyünk moziba?kérdezteTina.
-Oké-egyezett bele Jeremy.
-Ti jöttök?
-Részemröl nem.-szóltam.
-Én se.-szólt Luke.
-Oké.Akkor holnap reggel ott legyetek.-szóltinkább Luke-nak,majd elmentek.
-És mit akarsz csinálni?-kérdeztem vadítóan nézve,de ő nem figyelt rám.
-Nem tudom.-válaszolta.-Szerinted?
-Passz...


Luke felállt,a laptopom-on felrakta a Suicide Silence You Only Live Once című dalát,mire én elmosolyodtam.Ezt próbáltam hőrögni,mikor kilencedikben jött korrepetálásra.És hát,ekkor kezdtünk el ismerkedni.
Bement a konyhába.Pár másodperc múlva egy üveg pezsgővel jött vissza.
-És sikerüld megtanulnod a hőrögést?-kérdezte vigyorogva.
-Hát persze...hogy nem.
Elnevette magát.
-Tudom.Fura és különc vagyok.Kevés olyan lány van,mint én.Akinek egész nap a szobájából dübörög a metál,akinek a kedvenc színe a fekete,akinek a kedvence Mitch Lucker...
-És kevés olyan lány van,aki engem le tud venni a lábamról.-sütötte le a szemét mosolyogva,mire lágyan megcsókoltam.Leraktam a pezsgős poharam és feltérdeltem a kanapéra.
Derekamat megfogva az ölébe ültetett.Erre totál beindultam.
A nyaka köré fontam a karjaim és egyre vadabbul csókoltam.Szorosan magamhoz szorítottam és nem engedtem el.
-Gyerünk.-suttogtam bele a csókunkba.
Ő eleget téve a kérésemre,letépte rólam az amúgy is szétszaggatott pólómat.Pár perc múlva róla is lekerült a felsője és a kidolgozott felsőteste mégjobban lázba hozott.
Végül felállt és a karjai között tartva felvitt a szobámba.Az ágyamra fektetett.Pár perc múlva már fehérneműben voltam.

**
Reggel arra ébredtem,hogy totálisan meztelen vagyok.Luke boxerben feküdt mellettem és engem figyelt.Mosolyogva hajtottam a fejem a mellkasára.
-Csodálatos volt.-suttogtam a tegnapi éjszakára visszaemlékezve.
-Az.-simogatta a hátam,mire kirázott a hideg.
-Meg kell ismételnünk.-néztem a szemébe,mire elröhögte magát.
-Most szeretnéd,ugye?-ölelt magához és a nyakamra nyomott egy puszit.
Luke telefonjának a csörgése szakított félbe.
-Igen?-szólt bele a készülékbe.Tisztán hallottam Tina hangját,csak pechemre Luke kiment a szobámból,így nem hallhattam a meglepetés részleteit.Én közben felöltöztem (fekete-szürke színekből álló ruhákba) ,mikor Luke visszajött.
Én az ágyon ültem és a telefonomat nyomkodva válaszoltam a "boldog szülinapot" posztokra,mikor ő fölém hajolva lágyan megcsókolt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése