2014. július 1., kedd

4.Rész



-Akkor ma nálam alszol.-mondta Luke.
-Oké...-biccentettem.Bár egy dolog azért zavart.Mi lesz,ha AZ megfog történni ma este?Hiszen már betöltöttem a 18-at (jövőhéten a 19-et fogom).És már felnőtt vagyok...Szóval megtehetném.De valamiért nem akarom.Egyszerűen nem kívánom.
-Valami baj van?-kérdezte pár másodperc hatásszünet után.
-Nem,nincs semmi...-tagadtam le.
-Tudod,hogy nekem mindent elmondhatsz.
-Ez nem fontos...tényleg.-mosolyogtam rá.Majd Tinával kitárgyalom.
-Oké.-szólt.
-Öhm...Szerintem...most átöltözöm...Tök hűlyén nézek ki...-hebegtem.Még mindig a férfiingbe és az apró sortban voltam,csapzott,vizes hajjal és totálisan fekete szemekkel.
-Nem nézel ki hűlyén.-mondta.-Ha majd összeházasodunk-kezdte,a hasam pedig automatikusan görcsbe rándult-akkor minden reggel hajnalba fogsz kelni,csak azért,hogy mikor felébredek,akkor tetszelj nekem?-röhögte el magát.
A fejem égett ezerrel.Bár szeretem,amikor bunkózik velem,mert a végén mindig aranyosan "bocsánatot kér".Ez a kedvenc részem.
-Kérsz valamit?-indultam meg a konyha felé,mire elkapta a kezem.
-Téged.

Erre megint görcsölni kezdett a hasam ezerrel.
Luke magához húzva megcsókolt.A bal kezével a derekamat fogta,míg a másikat a fenekemre csúsztatta.Említettem már,hogy akkor is bírom,amikor kicsi perverzkedik?
Erre a kijelentésre egyesek leribancozzák az embert.Ebből látszik,hogy nem ismerik az embert.Amúgy is jobb egy perverzebb pasi,mint egy nyifi-nyafi,édes-mázas nyáladzó hapsi.Nincs igazam?
-Mennem kell.-suttogta.
-Oké...
-Este érted jövök.
-Rendben.
-Szia-csókolt meg.
-Szia-köszöntem el tőle én is.
Ahogy kilépett az ajtón,rögtön felrohantam a szobámba és felcsörögtem Tinát.Muszály erről a témáról beszélnünk.
-Igen?-vette fel azonnal.
-Tina!Beszélnünk kell...
-Hogyha megint bocsánatot akarsz kérni,akkor passzolom!Mira!Nincs semmi gáz!-nyugtatott.
-Jaj,nem is arról akartam beszélni!De most hogy mondod...
-Mira!-szólt rám.
-Oké,bocsi.
-És miről akartál beszélni.
-Tudod,miután elmentél Luke itt maradt nálam.
-Aham.
-És akkor megbeszéltük az egész dolgot és tőle is bocsánatot kértem.
-Aham.
-És ma ki kell engesztelnem,hogy nála alszom...
-Igen,és?
-Hát...Mi lesz,hogyha AZT a dolgot akarja...?
-Akkor megtörténik.Már igazából mindketten felnőttek vagytok,szóval már nem nagy bűn.Szerintem beszélj vele erről a dologról...
-Igazad van...És mi lesz,ha...ha terhes leszek?-kérdeztem nagyot nyelve.
-Kétlem.Luke mindig is elővigyázatos fiú.Nem engedné,hogy most,amikor kezdődik a nagybetűs ÉLETED meggátoljon egy csecsemő.
-Igazad van...És szerinted,ez a dolog egy komoly kapcsolat része?
-Igen.Ezt ne vedd úgy,hogy most feltétlenül muszály megtennetek.Hogyha ez nem történik meg,attól is komoly a kapcsolatotok.Figyelj.Mindennek eljön a maga ideje.Amikor érzed,hogy most jöhet,akkor jöhet.
-Értem.És honnan tudjam,hogy mikor akarja Luke?
-Ha akarná,akkor közelítene.
-Ezt hogy érted?
-Nem tudom.Erre ráérzel.
-Értem.Köszönöm.Tényleg.
-Nincs mit.És ha mégis megtörtéik a dolog és ne add Isten várandós leszel,akkor mondd el!Nekem mindenféleképpen.És anyukádat is majd avasd be.A legtöbben nem mernek szólni erről a szülőknek.Ne kövesd el ezt a hibát.
-Rendben.Köszönöm.
-Na jó.Mostmár lépek.Jeremy-vel ma moziba megyek.
-Okés.Jó szórakozást.
-Köszi.Vigyázz magadra.
-Te is.
Bevallom,mostmár megnyugodtam.Örülök,hogy Tiná-val tudok erről a dologról beszélni.Viszont,még nem akarom ezt a dolgot.Ha ma este Luke fog közelíteni,akkor engedni fogom.
Ő már 20 éves,van barátnője és még nem történt meg az bizonyos dolog.Más még csak 15 éves,nincs barátnője,mégis megtörtén vele már AZ.Szóval,azért...Szerintem akarja a dolgot.Csak az én véleményemre kíváncsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése