2014. július 6., vasárnap

9.Rész

-Megnézem a szobánkat.-szóltam Luke-nak,mire elengedett.
Beléptem a nekünk szánt szobába.Gyönyörű volt.Otthonos és kellemes színek vették körül az egész szobát,nagyon ízlésesen van berendezve.A kandallóba már be volt gyújtva,így kellemes meleg járta át az egész szobát.
-Haza kell mennem.-fordultam meg.
-Miért?-nézett rám úgy,mint aki meghibbant.
-Anyunak nem szóltam,hogy lelépek egy hétre és még a cuccaim sincsenek itt...
-Minden le van rendezve.-szólt nyugodt hangon.
-Hogy érted?
-Anyukádat mindenbe beavattuk.Tudja,hogy itt vagy velünk és azt is,hogy pontosan hol vagyunk.
-És a ruháim?
-Azokat Tina elhozta.Anyukád lerakta a kulcsot,hogy Tina be tudjon menni a házatokba,mikor ti elmentetek fagyizni.Csak Tina nem tudta kinyitni az ajtótokat.Ezért-röhögte el magát-a dilis barátnőd bemászott az ablakon.-röhögött mostmár totálisan.
Erre én is felnevettem.
-Szóval azért tűnt el minden a fürdőszobából reggel...-esett le minden.
-Igen.Még ezeket is elhozta.-bökött az asztalra,ahova le voltak dobva a sminkes dolgaim-Pedig sz*rt se érenk.-csóválta meg a fejét.
Erre közelebb léptem és lágyan megcsókoltam.Ő derekamat kulcsolta át a kezeivel,majd mind a két mancsa lecsúszott a fenekemre.Megmarkolta,mire egy halk nyögés hagyta el a számat.


Abban a pillanatban Jeremy és Tina lépett ki a szobájukból,mire Luke-kal szétrebbentünk.
-Hohoho.-húzogatta a szemöldökét Jeremy-Valamit megzavartunk?
-Nem.-vágtam rá.
-Igen.-szólt velem egyszerre Luke.
-Ezer bocsánat.-rakta fel a kezét Jeremy ártatlanul és Tinával együtt visszavonultak a szobájukba.
És ekkor megint bumm.Ahogy becsukták maguk mögött az ajtót,a testünk összefort.Elkezdte szívni a nyakam,mire felszisszentem.
-Ez fáj.-nyöszörögtem.Erre Luke felkapott az ölébe és bevitt a szobába.Tudtam,hogy akarja,én is akartam.

Fél óra múlva már az ágyon feküdtünk és beszélgettünk.
-És hogy lesz az egyetem?-kérdeztem.
-Már meg van.-biccentett.-Csak most ezen nincs kedvem agyalni.
-Aham-haraptam be az alsó ajkam.
Nem sokára felkászálódtunk és felöltöztünk,majd kivonultunk a konyhába.Tináék még a szobájukban voltak.
Luke a nappaliban nézte a tévét,én meg a konyhába nézelődtem.Megérkezett Tina is.
-Na,mizujs?-kérdeztem.
-Nagyon tud Jeremy.-súgta oda nekem Tina,mire elröhögte magát.
-Kipróbálnám.-röhögtem.
-Menj már.-röhögött fel ő is.
-Éhesek vagytok?-kiáltottam ki a nappaliba a fiúknak,akik VB-t néztek.
-Aham.-felelték kórusba.
-Oké.Valamit csináljunk ezeknek.-szóltam oda Tinának.
-Hm.-nyitott ki egy receptes könyvet-Pizza.Házilag.-biccentett.
-Oké.
Tinával nagy nehezen elkészitettük a pizzát.A történethez az is hozzátartozik,hogy tiszta liszt lett a fejem miatta.Jó,az egész konyha tiszta liszt lett.
-Te takarítassz fel.-dobtam oda neki a seprüt,ami konkrétan homlokon csapta.
-Áú!Ezt kellett?
-Ja.-biccentettem röhögve.
Amíg sült a pizzánk és Tina takarított,addig én leültem Luke mellé és "figyelmesen" néztem,ahogy pályán rohangálnak a labda után.
-Mira,gyere már!-hívott vissza Tina-Segíts kiszedni.
-Oké.-vettem le Luke karját a vállamról és bementem Tinának segíteni.
Pár perc múlva már a pizza az asztalon volt.A fiúk továbbra is ordítoztak és "drukkoltak" a csapatoknak,míg mi Tinával lányosabb témákra tévedtünk.
Egy szeletet nyomtam be a pizzából,és a hűtőből előkotortam egy joghurtot.
-Ne edd ezt a szart.-szólt rám Tina,de elengedtem a fülem mellett.
Benyomtam az egészet,közben Tina is beállt drukkolni.
-Basszus.-szóltam inkább magamnak és berohantam a fürdőszobába.
-Valakinek nagyon sürgős.-szólt oda Jeremy.
Miután kihánytam magam,Tina bejött a fürdőszobába halálkomoly fejjel.
-Jól vagy?-térdelt le mellém.
-Aham.-húztam le a klotyót.
-Figyu...Te lefeküdtél Luke-kal...igaz?-kérdezte.
-Mire akarsz célozni?-méregettem furcsán a barátnőmet.
-Hát...védekeztetek?-tette fel a nagy kérdést.
-Nem tudom...-mondtam remegő hangon.Az előszobai nagy tükörhöz trappoltam ki,és a pólómat felhúztam a hasamig.
-Ez nem...ez lehetetlen!-suttogtam a tükör előtt állva.-Haza kell mennünk.-szóltam oda Luke-nak.-Azonnal.
Tina elkapta a kezem.
-Ez egyáltalán nem lehetséges.Hiszen csak pár napja történt a dolog.És amúgy is...lehet,hogy romlott volt a joghurt.
-Mi a baj?-jött oda Luke,Tina meg oda ment Jeremy-hez.
-Luke...védekeztünk?
-Igen,miért?
-Biztosan?
-Mira!-szólt rám.
-Akkor nincs baj-sóhajtottam.
Luke még pár percig furcsán méregetett.Aztán megállapodott a hasamon.
-Várj...Ugye nem azt hitted,hogy terhes vagy?-kérdezte,mire lesütöttem a szemem.Luke akkorát röhögött,mire én is akaratlanul elmosolyodtam.
-Ne már.-támaszkodott neki a falnak,mivel annyira fogta a röhögőgörcs,hogy nem tudott megállni a saját lábán.Én lecsúsztam a földre és konkrétan kiröhögtem magam,hogy hogyan hihettem azt,hogy Luke teherbe ejtett.
-Oké...én ezt nem bírom...-kapott a hasához.Életemben nem láttam még ennyire röhögni.Upsz.☺
-Mi van,haver?-jött oda Jeremy,jobbján pedig Tina.
-Semmi.-próbálta megállni a röhögést Luke.
Tina pontosan tudta,hogy mi a téma és a röhögésből egyből rájött,hogy nem vagyok terhes.
Mi hárman az én bénaságomat röhögtük,szegény Jeremy pedig semmit nem értett az egészből,így ő csak ok nélkül röhögött velünk.☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése