2014. június 30., hétfő

2.Rész



-Tina becsípett...-jelentettem ki.
-Jól indul ez az este.-kuncogott a hátam mögött Logan.
-Eszedbe se jusson.-szólt rá Luke a tesójára.
Nyílván nem akarja,hogy a testvére lefektesse a legjobb haverja barátnőjét.
-Vagy mi lesz?-kérdezte pofátlanul Logan.
-Vagy beverem a pofádat.-szóltam rá idegesen.Utálom,ha a Jeremy egyik rosszakarója dumáját kell hallgassam.Egyszerűen csak irigykednek,hogy Tinával van.
Luke halkan felnevetett,és rázkodó vállal vezetett tovább.
-Zabos a lovacska.-jelentette ki Logan.
Ökölbe rándult a kezem,és készen álltam,hogy még a buli előtt kiszórakozzam magam.Simán agyonverem az ilyen idiótákat,akik nem bírják befogni a pofájukat.
Viszont Luke a kezemre rakta a kezét,és a szájáról le tudtam olvasni :
-Nyugi.
Nyeltem egy nagyot,mert sokáig nem bírom ki az idegesítő tesója mellett.
Szerencsére Logan befogta végre,és csendben ült egész úton.

**
Mikor megérkeztünk a szórakozóhelyre,rögtön előkaptam a telefonom és írtam egy sms-t Tinának :
Folytatásért katt :




Holnap reggelre tuti,hogy az agya szét fog szakadni.
Ahogy beléptünk a helyre Sia Chandelier remixe ment éppen,amire a tömeg ütemesen ugrált/táncolt/majomkodott.
Luke félkezével a derekamat ölelte át és odaköszönt néhány (számomra) ismeretlen tagnak.Logan-t elnyelte a tömeg,mi meg a pult felé vettük az irányt.Át kellett vágnunk a tömegen,közben akadt 1-1 tag,aki letapizott,de miután észrevették Luke-ot,elnézést kértek. ☺☺☺
De nem csak én voltam a célpont : Luke-ot is letámadta néhány csaj,de miután megfenyegettem,hogy beverem a képüket,rögtön el is szeleltek.
Ez azért vicces,de mégis egy kapcsolat része,hogy mindentől megvéded a társad.Nos,számomra a legnagyobb veszély egy élő Barbie-baba,aki éppen Luke-ra pályázik.Luke meg a perverz hapsiktól kell megvédjen.
A tömeg közepén megálltam és Luke-hoz fordultam.Ő kérdőn nézett rám és a fülemhez hajolt.
-Valami baj van?
-Nincs.-ráztam meg a fejem-Táncoljunk.-mondtam pimaszul mosolyogva.
Ő értetlenül nézett,de én megfogtam a kezet és a derekamra raktam.Karjaimat a nyaka köré fontam és végre így beindult az egész.
A tömegben oriási volt a nyomor,ezért Luke-kal nagyon (nagyon-nagyon) közel kerültünk egymáshoz.Láttam,ahogy Luke elmosolyodik,és mégszorosabban magához húzott.
Amikor megölel mindig biztonságban érzem magam.Valahogy megnyugtat.Mert tudom,hogy szeret és hogy mindentől megpróbál megóvni.♥
Mikor kifáradtam,kivezettem a tömegből Luke-ot,és a pult felé igyekeztem.Pár perc múlva Tináékat is megtaláltam.Tina vedelt,Jeremy meg próbálta kiszedni a kezei közül.
-Hey.-köszöntem,és ahogy láttam,hogy Tina mennyire pörög,én is rendeltem egy pohár vodkát.Be is lőttem,Luke meg meglepődötten nézett rám.
-A következőt én állom.-szólt Logan nekem,mire biccentettem.
-Ez nem jó ötlet.-mondta Luke,de már a pultos ki is adta a következő poharat.
-Nyugi.-mosolyogtam Luke-ra,és belőttem a poharam tartalmát,majd megcsókoltam Luke-ot.
-Többet nem iszol.-mondta Luke.
-Oké.
-Luuuuuuuuuke.-jött oda Tina hozzánk-Gyere mááár táncolniii.-kezdte el ráncigálni.
Luke felém pillantott,mire mosolyogva biccentettem.Nyomott nekem egy gyors csókot és a tömegben elveszett Tinával.
Én mosolyogva néztem őket,ahogy a tömeggel együtt mozognak,mikor feltűnt Logan.Kissé azért bántott,hogy pontosan a tömeg közepén táncol a barátom és a barátnőm és pontosan ott annyira nyomulós a helyzet.
-Kérsz még egy keveset?-kérdezte Logan.
-Jöhet.-biccentettem.
Már a hetedik pohárnál tartottam,amikor Tina és Luke visszaérkezett.
-Gyere édes.-fogtam meg Luke-ot és kivezettem a szórakozóhelyről.A falnak döntöttem és nekiestem.Pár percig ment a csókcsata.
-Mennyit ittál?-motyogta bele a csókunkba.
-Eleget.-biccentettem.
-Haza viszlek.-állt le hirtelen.
-Ne.Kérlek.
-Nem maradhatunk.A végén nem tudlak megfékezni és Logan leitat.
-Nem.Kérlek.Veled akarok maradni.
-Én is haza megyek.
-Veled akarok lenni.Ma.Egész este.
Luke egyet sóhajtott.
-Rendben.Jössz hozzám.
Erre csak megcsókoltam és kézenfogva siettünk a kocsi felé.

**
Luke-nál nem volt otthon senki,csak a miénk volt a ház.
-Fázol?-kérdezte.
-Nem.-vágtam rá-Csak rohadtul álmos vagyok.-ásítottam,majd a térdeim összerogytak és a földön landoltam.
-Jól vagy?-kérdezte Luke és felvett az ölébe.
-Aha.-mondtam és lecsuktam a szemem.
Luke felvitt az emeletre,a szobájába és az ágyára fektetett.Betakart és kiment a szobából.
Pár perc múlva visszajött és feloltotta a lámpát.
-Akarsz tusolni?-kérdezte.
-Majd reggel,otthon...-szóltam.
-Oké.
Ő bemászott mellém és magához húzott.Nem volt rajta póló,így a kezemmel érezte kidolgozott felsőtestén a kockáit.
-Szeretlek.-suttogtam.
-Szeretlek.-mondta és nyomott egy puszit a számra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése