2014. június 30., hétfő

1.Rész





A bulira egy fekete csőruhát választottam ki,ami egy kicsit mini volt.Ezért egész nap abban járkáltam,hogy szokjam meg.
-Hova-hova,Miranda?-kérdezte anya.Utálom,hogyha Mirandának hívnak.
-Buliba.
-Kivel?-kérdezte.
-Luke-kal.-mondtam.
-Ó!Rendben.-mosolyodott el azonnal.Anyu imádja Luke-ot.Szószerint.Tudja,hogy engem mindentől megvéd és vigyáz rám.Nem itat le és visz el részegen sötét sikátorokba.Egyszerűen rendes,és ezt a szülők szeretik.Csak végezzem el a gimit és léceljek le Londonba Luke-kal...
Még 8-ig 5 milliószor kifésültem a hajam,és próbáltam tökéletes hatást kelteni,de ez nem sikerült.Ezért fogtam a vasalót és ezer fokon kisimítottam a hajam.És így már végre tökéletes lesz.
Közben felhívott Tina.
-Hahii.Jöttök a buliba?-kezdett bele,ahogy felvette.
-Aham.Ti?
-Persze.Mondd,hogy csőruhába jössz.
-De,abba jövök.Miért?
-Mert én is abba leszek és legalább nem egyedül leszek annyira dögös.
Erre kész.Akkorát röhögtem,hogy szerintem az ország másik felében is lehetett hallani a nyerítésem.
-Most mi az?-kérdezte Tina.
-Semmi.-töröltem le a könnyeimet,és amikor eszembe jutott,hogy szempillafesték is van rajtam,rögtön a tükörhöz trappoltam.Szerencsére nem jött le,így megnyugodva ültem le a szobámba és vártam,hogy Luke megérkezzen.
Egyébként Tina barátja Ashton,Luke legjobb haverja.Ez azért jó. ☺
Már 8 óra volt,de Luke még nem érkezett meg.Tinának írtam egy sms-t :

Folytatásért katt :


Ezután Luke-nak is írtam.
Mikor meggyőződtem,hogy Luke-nak semmi baja és csak én reagálom túl a dolgokat,mégegyszer csekkoltam a szerkóm.
A teraszon ücsörögtem,mikor meghallottam Luke autójának a zajait.Gyors lépésekbe lementem az emeleten és felkaptam a dzsekimet.A kulcsomat is elvittem,mert anya be kellett menjen dolgozni a korházba.
Még vaciláltam egy kicsit a hajammal,de sms-em érkezett Luke-tól,miszerint megérkeztek.A többes számot nem értettem,de nem agyaltam ezen.
Kiléptem az ajtón és bezártam a házat,hogy senki ne raboljon ki,amíg én éppenséggel a suli lezárását ünneplem a barátommal és a bé.eff.effemmel.
-Szia...-értem oda Luke-hoz,aki nekitámaszkodott a kocsijának -...sztok.-fejeztem be,mivel megpillantottam Logan-t,Luke tesóját.
-Szia,szépség.-üdvözölt Logan.Tudni illik,hogy Logan-nek rám fáj a foga,mióta összejöttem Luke-kal.
Luke szemei szikrákat szórtak,közben megfogta a derekamat és magához húzva megcsókolt.Logan grimaszolva és fújtatva figyelte a jelenetet.
-Jó,mehetünk már,vagy egész éjjel falni fogjátok egymást?
-Gyalog is mehetsz.-szólt Luke és újra megcsókolt.
Pár perc múlva,mikor befejeztük a üdvözlésünket,beszálltunk az autóba.Luke vezetett én meg az anyósülésen ültem,Logan meg a hátam mögött.
Közben Tinának is írtam egy sms-t :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése